onsdag 13 november 2013

Onsdag

Underbar, härlig träning

Jättemysigt att träna idag. Jag & Tina körde ett hårt pass, med även lite boxning!! Jättekul & uttröttande❤

Mina pojkar var på skolan & förskolan, men Sessan var hemma idag. Så hon var hos mormor & morfar. Jag tog med mej lunch dit, så att vi kunde äta tillsammans. 

Vet inte om jag skrivit om att Göteborg/Östra ringde igår, efter att jag ringt & påpekat att vi skulle fått provsvaren efter fyra veckor. Men det nu har gått sju... 
Proven var bra... Tårar av glädje i ögonen .. 
Nu måste läkarna sammanträda om hur det ska göras med Sessans mediciner. 
Vi ska byta cellgiftet till ett annat cellgift som  ger mindre biverkningar på njurarna.. 
Alltid oro på något sätt... 

Ingen mer förskola för Juvelen denna veckan, eftersom han nu sedan han kom hem har fått "dålig mage"... Usch.. 
Två dagar denna vecka är ju rekord.. Så det är vi glada för. Funderar på att han kanske blir hemma nu.. Sessan går ju inte nu å vi vill verkligen inte att Juvelen ska ta med sig virus hem.. Vi får se...

Gustav var hos en vän. Sessan hade Elin här, & de tittade på film idag. 

Jag & maken gick en kvällspromenad 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar