tisdag 12 november 2013

Tisdag

Hemmafruarnas husmors tips

Idag fick Sessan vara hemma från skolan då det nu har börjat komma kräksjuka, & olika virus..... 

Juvelen & Prinsen kunde dock gå. 
Jag & Sessan åkte på visit till våra vänner Anna & Hilda. Anna visade oss sitt husmors tips! Hur man peelar sina händer hemma, Utan att behöva köpa dyra krämer. 
Olivolja & socker var fantastiskt!!!❤
Efter detta tog vi en fet kräm. Helt underbar känsla❤
Jag Tackar Anna för detta tips som jag kommer att göra ofta❤Tackar även för en mycket trevlig stund med kaffe & fika. 

Restauranglunch med Sessan idag. Lite lyx. 
Har även idag hunnit köpa innebandykläder  till Gustav. 
En löptur på 5 km. 

Eftersom min Juvel aldrig sitter stilla, var det svårt att klippa luggen på honom... Ett "ekonomiklipp" blev det.. Ojämnt som bara den... Men det bästa jag kunde... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar