måndag 30 juni 2014

Fredag-Söndag

Jordgubbssylt, Vinbärsgelé & kaninDop❤️

Denna helgen har innefattat väldigt mycket! 

Jag har gjort både gelé & sylt❤️Underbart att få göra sitt egna❤️

Vi var även & hälsade på hos min faster Margareta. 

Men det största var förstås Dopet av kaninerna❤️
Änglarna bjöd in några vänner & fick jättefina presenter till kaninerna. 
Martin var "präst" & döpte kaninerna. Alla vänner fick sedan ge en "gyllene klapp" efter att kaninerna fått sina namn. Efter dopet bjöds det på fika, glass & filmtajm!! 
En jättetrevlig dag! 
Full rulle som vanligt! 

Daniel & Camilla kom på besök. Jag lagade hjortfärsbiffar. Något som var helt nytt för mej.. Men jag fick bra betyg av alla, så det blev bra ändå. Gott! 

Jag & mitt ❤️avslutade helgen med 7,25km löpning. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar