torsdag 19 juni 2014

Torsdag

Simskola❤️

Först med Sessis & sedan med Prinsen. 
Sedan storhandling. Sedan hem å städa lite. 

Min vän Tina & hennes barn kom! Mycket trevligt! Tinis kom även med ljuvliga Rosor❤️Jag som älskar Rosor. 

För övrigt har snickarna varit här & färdiggjort altanen. Bilder kommer senare. Blev jättefint!! 

Idag har det varit full rulle här. Sessan har haft 4 kompisar här. Prinsen hade 1. 

Min vän Anna Kom med en jättesöt kaninklänning till Sessan. Hon är så fin & snäll & omtänksam. Även bröd hade Anna & Hilda med sig! Stort Taaack❤️
Hilda har oxå fått en kanin från samma kull som våra, så nu blir det mycket kaninprat-hihiiii!! 

Jag har idag känt av min utmattning.. Så när maken kom hem, fick jag lyssna på min kropp & lägga mej en timme.. Tål ingen stress.. Jobbigt.. 

Nu på kvällen är det Storstäd som gäller, från golv till tak, såå nu när allt är rent mår jag toppen!!! En härlig känsla.. Endast lite kvar tills imorgon! Då blir det Midsommarfest här!!❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar