tisdag 17 juni 2014

Tisdag-Simskola

Tidig morgon börjar med simskola❤️

Först ut är Sessan som har innan öppningstid❤️Hon lär sig otroligt fort.. Jag är så stolt att tårarna rinner❤️Det är nog delvis av glädje❤️. 

Kl 9:00 är det Prinsens tur att ha simskola. Där blev det simning i stora djupa bassängen. Men det var så kallt att han avslutade 5min innan lektionen var slut. Det blev en lång stund i bastun. 

Hem. Änglarna cyklade med Juvelen. Han börjar bli duktig nu på sin balanscykel. 

Ringde & pratade med min mamma... Vill gärna höra hur hon mår mm. 

Silade första satsen med saft❤️Det smakade ljuvligt❤️❤️Så underbart med sin egna saft! Jag är stolt över mej själv. 

Känner mej hela tiden så otroligt trött... Svårt att lyssna till kroppens signaler när man har 3 barn hemma. 
Försökte sova en stund på em. 

Mycket mys & gos med våra kaniner som är så tillgivna❤️Dom är som mina extra barn❤️

Var med min vän Anna idag & köpte en kanin till hennes dotter Hilda❤️Nu under sommarlovet, kan flickorna leka med sina kaniner. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar