måndag 16 juni 2014

Måndag-Simskola för Sessan❤️

Vi tackar fantastisk personal & kommun☀️

Som fixar så att en infektionskänslig tjej kan komma & få simundervisning innan öppningstid❤️Såå tacksamma❤️

Detta är istället för den obligatoriska simundervisningen som man får i 1:a klass. Den som kommer att vara under läsåret kommer Sesssn inte att kunna vara med på pga infektionsrisk.. 

Första dagen började dock väldigt kallt & lite regnigt.. 
Men ändå ett leende på läpparna❤️❤️
Vilken känsla. 

Väl hemma blir det städ & skurning av golven på nedre planet ..

Vi fortsätter temat "skapande verkstad" 
Prinsen & hans vän Henrik planerar & sågar & spikar ett fint hus till kaninerna. Dom blir även riktigt stolta & glada över sitt hus❤️Dom är så duktiga.

Har fixat simskola till Prinsen den första perioden. Så nu blir det lite körningar till simskola❤️

Jag känner av en otrolig trötthet... 
Under dagen har jag lagt mej & sovit ca 2 timmar... Talar med min man.. Så efter kvällsmaten lägger jag mej igen. Sover mellan 18:30-21:05.. Ojojoj.. 
Igår kväll la jag mej 21 & somnade genast.. 
Inser nu att min utmattning är tillbaka & min kropp Visar sunt att jag behöver ta det lugnt & vila... 

Har helt enkelt varit alldeles för mycket det senaste... Nu är det bara att lyssna till kroppens signaler & vila.. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar