måndag 27 oktober 2014

Måndag-HÖSTLOV❤️

Äntligen höst-lov

Å med det lite slappar vi & tar dagen som den kommer.❤️Något som är nyttigt för Alla❤️

Jag vaknar tidigt pga av vana men även Vintertid.. Men kan gå i morgonrocken utan att känna stress❤️.  Jag börjar med en riktigt Funtgivande ansiktsmask! 

Ringe sjukhuset & får ett recept som tagit slut. 
Till Apoteket. Köpte en fin tröja & nya jeans. 

Lunch. 

Sedan lite lugn eftermiddag. Regn hela dagen. 

På kvällen blir det kvällsmat såklart, men förstås Tabatapass!!! 

Juvelen är med på passet. De stora änglarna är hos Stina, vilket uppskattas mycket!!! 

Fick se i min mobil nu att Juvelenhar tagit några foton på vårt Tabatapass!! Hahahaa!! 
Idag fick jag med mej min vän Tinis som ville testa, & det var roligt att hon var med❤️. 

Hem, bad & duscha, sedan slocknar Juvelen i soffan nära mej❤️

En bra dag! 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar