söndag 19 oktober 2014

Söndag

Vad denna Helgen gått fort... 

Skönt att det är höstlov om en vecka, så att familjen kan få bara lite mer tillsammans❤️

Ut med kaninerna. 

Iväg direkt efter frukost till stallet. Tyvärr blev vi genomblöta av ridturen idag.. Regnet öste ner när vi hade kommit ut... 
För övrigt var det mysigt❤️

Lunch. 

Kalas för Sessan & mej, jag var assistent!! 
Sessans vän Hilda fyllde år, så Anna ville att jag skulle hjälpa till lite. 
Det var jättemysigt❤️Supergod tårta & fika-mums!! 
Tack till Hilda & Anna!! 

Hem, kvällsmat. 

Iväg & scanna oss, jag & maken!! Å tro det eller ej, men 4v av träning har gjort sitt!!!! 
Jag har fått bort nästan två kilo fett & lagt på mej två kilo muskler!! Wow!! 

Min metaboliska ålder är 29!!!!! Jag är Stolt över mej själv! När jag började var jag 33! Härlig att vara ungdom igen, hahahahaha!!

Lite handling eftersom kylskåpet var tomt. 
Nu ska jag lägga mej i soffan & kolla lite nyheter.. 

Är lite orolig/bekymrad för Ebola som finns runt om oss.... Usch..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar