måndag 6 oktober 2014

Måndag

En dag med fullspäckat schema.. 

Jag & Juvelen lämnade in vår bil på lite lackering. Detta innebär att vi nu har en hyrbil under tiden. 

Vi åker till Apoteket & hämtar ut medicin till Sessan. 
Sedan tar vi & handlar en fleecetröja till mej & en vintermössa till Juvelen. 

Två kajalpennor till mej, eftersom jag upplever att mina ögon blivit mindre det senaste.. 
Eftersom jag tycker att det är roligt med smink & att smink får mej att känna mej piggare lägger jag pengar på det. Blev väldigt nöjd. 

Att jag lägger pengar på smink kan tyckas ytligt... Men om man känner sig "dassig" & ledsen, å då ser sig i en spegel osminkad & oduschad .. Då mår man ännu sämre.. 
Men om man mår dåligt men gör sig fin för sig själv(vilket jag försöker göra). duschar, sminkar sig & tar på sig en fin tröja & sedan ser sig i en spegel, så känner man sig faktiskt väldigt nöjd med sig själv!! Detta har jag själv märkt. Man känner sig fin.❤️

Alla, även jag gör så gott jag kan för att må så bra som möjlig. ❤️

Läxläsning med sonen & dottern. 

Utvecklingssamtal med Prinsen & hans lärare. Han är väldigt duktig i skolan & jag blev & Är väldigt stolt❤️

Ut med kaninerna. 

Tvätten. 

Kvällsmat. 
Tabata

I helgen gjorde jag ett försök att inte sova efter lunchen, vilket fungerade bra i lördags. Men i söndagskväll hade jag en otrolig huvudvärk redan vid kl 19:00, vilket jag absolut inte vill ha tillbaka.. Så idag var det bara att lägga sig efter lunchen i en timme.. 
Måste inse att min utmattning inte är att "leka med".. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar