tisdag 21 oktober 2014

Tisdag-Läkaren fr Östra ringde!!

Äntligen!!!! Till slut ringde läkaren från Östra❤️

Jag lämnar Juvelen på förskolan. 

Är väldigt trött även idag. 

Väntar & väntar på att läkaren ska ringa  från Drottning Silvias Sjukhus.. 

Jag städar & tvättar. 
Bestämmer mej för att gå en långpromenad. 

Ut med kaninerna. 

De stora änglarna har vänner här. 

Jag köper mej ett läppstift. 

Väntar.. 

Mormor & morfar kommer & så äntligen RINGER läkaren!!!! ❤️


Massa med information som får mej att bli rörd till tårar. ❤️

Den svullnad som dom hittat på vänster sida, hade en diskret inflammation som funnits länge, alltså inget nytt... 

Alla prover var bra. ❤️

Läkaren har talat med en världsledande läkare Bryan, som kan mycket om detta. 
De har tillsammans bollat fram & tillbaka & kommit fram till att om 6 månader, ska vi prova att ta bort Sessans medicin. 

Oj... Säger jag då... Men läkarna säger att någon gång måste vi prova. Hon har varit stabil såpass länge att nu känns det okej. 
Men som han sa... De kan inget lova eller garantera. Man vet inte hur det kan gå.. 

Vi ska till Östra i mars 2015 & tala om detta. Ta alla prover så att vi har ett utgångsläge på hur hon mår i kroppen, innan "planen" startar.. 

Glädje & oro.. Mest glädje än..❤️

Läkaren berättade vidare att jag/vi måste ha mycket koll på Sessan, sjukdomen är väldigt förrädisk & kan komma & blossa upp på en dag.. Från en dag till nästa.. (När hon står utan medicin) 

Nu går tankarna runt.. 
Jag & min man talar mycket.. Ska vi kunna leva som alla andra?.. 
Ska vi kunna gå ut utan att ha oro, tänka på allt.. 
Ska vi kunna gå på stan tillsammans. ?..Resa?..

Ska vi få möjligheten att leva Normalt.. Tårarna rullar ner för kinderna.. Är detta möjligt... Vågar vi hoppas, vågar vi tro...❤️

Vi tar en Dag i taget..

Tar ytterligare en långpromenad❤️

Svårt att ta in & smälta Allt.. Det kommer att sakta tas in❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar