måndag 20 oktober 2014

Måndag

Min utmattning gör sig hörd.. 

Som vanligt efter att jag inte har lyssnat på kroppen.. Blivit lite föör mycket för mej under helgen..

Väldigt jobbigt när man vill så mycket, men  kroppen säger ifrån både psykiskt & fysiskt... 
Så jag fick ligga & vila hela fm.. Och även en stund efter lunchen. 

Gustav har fått fint kärleksbrev av sin Emma❤️. Jättefint. 

Ringde & sökte läkare på både Kss & Östra. 
På Kss såg proven bra ut. På Östra fick jag inte tag i läkaren... Hoppas på imorgon.. 

Jag & Juvelen åkte till Apoteket & köpte medicin till Sessan.. 
Vi åkte även till Rusta & tittade på alla tomtar & julpynt. 

På em fick jag lite egentid, manikyr. Härligt!! 

På kvällen åkte hela familjen på vårt Tabata-pass❤️Jättekul att hela familjen tränar tillsammans. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar