onsdag 2 mars 2016

Onsdag 2 mars

Sessan & Juvelen hemma idag.

Magsjukor & influensa i skolan & förskolan.

Jag är helt under isen....
Har haft det på känn, men på något sätt ändå blundat....

...för vem vill inte må bra....och orka med sin vardag....sitt liv.... Sina underbara änglar och make....

Man kan inte lägga Utmattningen "på is"...eller välja att lägga undan den "Ett tag".... Den är här oavsett!...

Så jag måste helt enkelt lära mej att hantera... Inse... Vila mera och säga ifrån...vilket jag tycker är svårt...

Jag har blivit Mycket bättre på det... Men nu... Vet jag inte riktigt Hur jag ska kunna bli bättre.... Ska man inte kunna göra nått..? Känns så just nu...

Blir bara att vila...

Idag har jag varit på möte med min chef, en personalansvarig & min handläggare på försäkringskassan.
Vilket blev ett jobbigt möte.... Där jag nästan bröt ihop...
Handläggaren sa att jag inte behöver oroa mej för att dom inte ska godkänna min fortsatta sjukskrivning.... För det finns Inga som helst tvivel på att vi har ett helvete.....

Ang arbetsträning... Så måste jag vara mer stabil för att orka med det.

Usch.... Efter mötet SOV jag i 4timmar....
Som tur var passade mina föräldrar barnen under mötet o efter...

Jag kan även förstå vilken anspänning och press mötet var för mej när jag var så trött.... Har sovit från och till hela dagen...
Inte varit långt från sängen någon gång idag....

Läxläsning med Sessan & Prinsen fick min man fixa idag. Så även tvätten.

TRÖTT....

Gratulerar Kronprinsparet till den nyfödde sonen som föddes idag❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar