onsdag 23 mars 2016

Onsdag 23 mars

Änglarna sovit hos morfar & mormor

Imorses kl 08:00 kom städfirman till oss...
Och för att låta mina änglar få lite sovmorgon på lovet, försökte vi få dom att sova hos mina föräldrar....

Detta låter helt konstigt... Men i vår familj är vi så otroligt tighta att vi gärna inte vill vara ifrån varandra....
Vi har aldrig heller haft "avlastning" på det sättet pga Sessans mediciner.

Av vana känner jag & min make att vi heller inte har något behov av det. Vi har skaffat dessa änglar... Varför lämna bort dom?? För att få "egen tid"??
Det har man ju Innan man skaffar barn!!! Om man väljer att skaffa barn, så borde man ju förstå vad det innebär??! Elle?!?!

Iallafall... Detta var svårt och jobbigt... Men med några ledsamma miner, å mycket saknad... Så fixade Vi det! Kl 08:30 efter en skogspromenad med Molly, så åt vi frukost tillsammans❤.

Mormor bjöd på glass!!

Nystädat hus!!

Sedan var änglarna ute hela dagen!!!! De hoppade studsmatta!!!! Mormor lagade mat.

Jag vilade/sov.

Till stallet med Sessan... ❤

Iväg för manikyr❤

Trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar