onsdag 30 mars 2016

Tisdag & onsdag 29-30 mars

Stallet & sjukhus

Sessan blev hemma från skolan...så vi åker till stallet...

Jag vilar.

Har möte på barn & elevhälsan med personer som till hösten ska ta hand om undervisningen för mina änglar när de missar sin skolgång...

På kvällen tar jag , Molly & maken en springrunda.

Idag ringde jag sjukhuset... Sessan har blivit förkyld.. Det blev ett sjukhusbesök.. Prover & lungkontroller visade bra... Ingen skolgång under resten av veckan...

Återigen ett möte på barn & elevhälsan, denna gången angående Juvelens förskolegång. Han har nu börjat efterfråga  sina vänner på förskolan. Han har pga sjukdomar inte kunnat gå på 3månader...
Så nu ska vi se om han kan gå mer tid NÄR han väl KAN gå.....

Även som en del av min återhämtning... Så att jag kanske någon gång kan få möjlighet att "komma tillbaka"...
Det är ju i stort sett omöjligt i vår situation... Där allt pågår hela tiden...

En kvällspromenad med Molly i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar