onsdag 9 mars 2016

Onsdag

En tuff och jobbig dag sjukhuset..

Började med tandläkaren. Som tur är, är Sessan duktig. Hon plastade in två kindtänder... Hennes mediciner fräter sönder emaljen och den tidigare inplastningen på hennes tänder... Hål får hon oxå....

Stackare.... Räcker det inte med hennes sjukdom....*pust*

Blodprover och undersökning av läkaren. Hon låter lite sämre på vänster sida....
Diskussion med läkaren om bronkoskopin.... En av anledningarna till att jag ringt Östra i en månads tid.....

Sessans läkare funderar lite på en annan lösning och hör av sig..
Han förstår vår frustration väl...

Att vara på en barnavdelning med allvarligt sjuka barn är otroligt påfrestande... De är inte en dans på rosor, eller en dags ledighet precis.... Snarare tvärtom!!!! Vi oroas över vår Sessas situation och prover och behandling... Samtidigt som vi möter alla dessa andra föräldrar/familjers öden med deras sjuka barn.... En Grym värld....

Någon gång i livet borde Alla åka till en sådan avdelning för att se....

Idag var vi hela familjen på sjukhuset... Så många som är sjuka nu... Har fått hem uppgifter till mina stora änglar....*pust* massa jobb....

Min utmattning....usch.... Varför tar det sån tid.... Jag har ingen ork alls... Bara sover....

Hann ut på löpning med Molly.
Och här vill jag förtydliga, jag SKA röra på mej för min Ångest. Motion är bästa medicinen! Jag SKA även försöka vara lite social, fast jag inte orkar...

Så missförstå inte...när jag är ute och springer, för det gör bara mej bättre...

Men min utmattning går INTE över på några veckor eller månader... Det kommer att ta LÅNG tid..... Tyvärr....

Men jag gör så gott jag kan och så mycket som jag orkar...

Idag var min käre make på bandymatch!! Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar