tisdag 22 mars 2016

Tisdag

Mormor kommer.

Vi hjälps alla åt att städa på morgonen..
Även Juvelen hjälper till...

Jag har avtalad tid med min läkare....
Den senaste tiden, månaden har jag haft Otroligt ont i min vänstra arm...strålande ner mot handen... Nu har det även kommit i höger arm...

Det visade sig vara kraftig inflammationer i armarna... Av spändhet från nacke...
Detta.... Att i min utmattning även få fysik smära är Allvarligt....
Nu måste jag ta tag i detta... Stark antibiotika i 30 dagar och smärtlindring... Stretcha armarna mycket varje dag trots smärtan.... Å om det inte blir bättre på några veckor måste jag få kortisonsprutor i musklerna... Inte Alls roligt.... Usch..

Man vill bara få må bra och vara utan smärta...

Att få må bra... Vilken lycka det vore...

Handlat lite..

Annars bara sovit hela dagen och kvällen....

Nu blir det sänggående igen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar