lördag 23 april 2016

Lördag

Solen skiner

Elin sov över tills idag & vid frukosten ville de städa & tjäna pengar...❤

De ville köpa godis.

Precis vid öppning av Hemmakväll stod vi och utanför. Redo att köpa godis❤.
För tjejerna hade plockat iordning och hängt upp sina jackor och plockat ordning i tvättstugan.

TOTAL Lycka för vår Sessa, som Aldrig är på offentliga platser.
Om hon någon gång skulle vara det, så är det under Väldigt kontrollerade former.....

Tvättade en tvätt och hängde den ute på tork.
Satte mej i solen en stund!

Prinsen och Juvelen hoppade studsmatta mest hela dagen, med undantag för lite lek med vänner.

Jag har gjort div ärenden bla apoteket...där jag nästan jämt är...

Köpte färsk fisk, torskfile. Så det blev lunchen idag.

Jag blev så trött att jag var tvungen att sova i två timmar... Brukar vara så för mej...(Utmattningen).

Så min make fick åka med Sessan till hästen. Tur att det finns andra som hjälper till att gå ut i hagen och hämta den! Hahaha!

Annars hade allt varit bra där.

Ett springpass med maken & vovven. 7,5km för mej, något mindre för mannen och vovven.
Idag var min kropp inte riktigt i form..

Lungt kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar