torsdag 7 april 2016

Torsdag 7 april

Lingonsylt och regn

Trött...

Juvelen & jag blev hemma. Regnet öste ner...

En promenad med Molly.

Så jag/vi kokade Lingonsylt.. Änglarna har påpekat att det tagit slut sedan länge...men orken för att göra ny har inte funnits. . Förrän idag❤.

Vilade mycket idag.

Mina antiinflammatoriska mediciner hjälper mina armar. Det börjar kännas bra nu. Skönt att slippa smärtan...

När de stora änglarna kommit hem åkte jag & Sessan  och Molly till hästen.
Det blev mys & en mycket kort ridtur innan regnet kom igen...

Kvällsmat.

En cykeltur med Molly. Pga regnet har Molly fått duscha tre gånger idag! Något som hon inte tycker är så roligt precis... Hon låter sig duschas, denna underbara vovve❤men hon gillar det inte.

Vi har haft en sådan otrolig tur med vår hund... Hon är hur snäll som helst!❤ Alla kan klappa och mysa med henne...

Sessans läkare ringde igår när vi kommit hem fr sjukhuset & sa att vi var tvungna att börja med ytterligare en antibiotika pga att Sessan lät slemmig på vänster lunga .....Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar