torsdag 28 april 2016

Torsdag

Full rulle.

Sessan & Juvelen hemma.

Promenad med Molly, som fått i sig något konstigt igår.... Hon kräktes inatt och påkallade uppmärksamhet.... Min lilla vovve❤.
Vi gick då ut en promenad... Sedan mådde hon bättre❤.

Men så...idag fick i sig sockerkaka som jag bakade till mellis... Även Julia & barnen var här.

Så på kvällen mådde Molly illa igen....usch...stackare..
Men nu verkar hon piggare igen och hennes bädd är nytvättad och fräsch igen❤.
Hon har endast kräkts vid ett tillfälle tidigare...

Till tandläkaren med Juvelen, han fixade allt galant! Stolt var jag!! Han visste allt precis. Så många gånger som han varit med hos Sessans tandläkare!! Juvelen blev både putsad på tänderna & fick bananlack❤.

Idag var det invigning på en Ny HM butik här, så jag var där och gick runt en sväng. Köpte en ny bok till Prinsen i den serien han läser nu.❤Han är så duktig på läsning, nu läser han riktigt långa svåra böcker❤Jag är urstolt❤.

En springrunda för mej & vovven ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar