måndag 4 april 2016

Måndag 4 april

Möte, samtal och mer samtal...

Just nu är jag helt slut...

Den senaste veckan har det varit möten, möten och massor med samtal... Allt rörandes mina änglar och deras skolgång/förskola....

Kanske låter konstigt att samtal & möte kan ta all min energi... Men det är ju inga vanliga möte & samtal...

Rektorer, stödenhet, stöd i vardagen(Siv), chefer för barn & skola, lärare mm mm....

Inget känns just nu normalt i vårt liv...

Jag har sedan i januari- mars skött All undervisning med mina änglar i hemmet... Något som är skolans ansvar...inte mitt...

Men som tur ÄR... Fick jag idag två samtal från Prinsens lärare att det går mycket bra för honom... Trots Allt han missat i skolan ...
Något som JAG skulle ta åt mej på! Så det får jag ju göra då❤
Förmodligen är jag "ganska bra" trots allt...haha!

Denna dagen har jag bara varit TRÖTT!!! Har bara velat sova....
Inte haft någon ork Alls...

Jag & Sessis åkte till stallet❤mys!

Sedan tog jag & Molly och sprang 5km.

Ångestfylld dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar