tisdag 5 april 2016

Tisdag 5 april

Ytterligare möte..

Sessan blir hemma under förmiddagen pga att hennes klass är i badhuset. Där kan hon inte vistas pga infektionsrisk!
Hon började skolan kl 10:30.

Juvelen började på förskolan... men pedagogerna ringde efter mej pga att et barn kräkts rätt ut....blääää...usch...

Det blev att kasta in alla Juvelens kläder inklusive ytterplagg i tvättmaskinen.

Mellis & läxläsning med Sessan & Prinsen.
Målning med Juvelen.❤

Under morgonen hann jag trots allt med en snabb kopp kaffe med min vän Tina & ett telefonmöte med kommunens verksamhetschef... Chef över samtliga rektorer mm inom skolan.

Fick en del klarhet i en del, men fortfarande en hel del oklarheter...
Tyvärr blir jag/vi lite överkörda pga att jag ogillar att vara otrevlig/hårt... Ogillar konflikter, så undviker alltid det...

Av de andra föräldrarna som jag brukar tala med, visar det sig att de är betydligt mer bestämda och tuffa i Alla diskussioner.. Jag Känner att jag inte riktigt orkar "bråka"... Men denna veckan fick jag tyvärr bli "tuffare"...Därav samtal med "högsta hönet" inom barn & skola...

Det har iallafall visat sig att våra änglar är väl kända i vår kommun, på gott & ont...

Har även idag fått ett mail om ett beslut från stödenheten gällande Juvelen❤
Det blir ett  möte om det oxå ganska snart..

Möte hit och möte dit...*pust*...

Är såå trött...

Några promenader med min favvo vovve❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar