måndag 30 juli 2012

Glossy Box & Mer Reafynd!!!!

Syskonmys på morgonen, när stora sonen & pappa är på Första simlektionen(simskola). Simskolan var tidigt på morgonen, & det var väldigt kallt....
Hoppas på varmare imorgon.

Jag beställer min Första Glossy Box. (innehåller smink mm).
Är så spänd!!! I mitt nästa liv ska jag bli hudterapeut!!! ( gillar inte nålar nu).

Denna Glossy Box fick jag se hos en av Sessans vänner. Mamman där hade en sådan. Man får en box, med olika sminkprover, schampo elle parfym. Jättefina saker. Jag blev helt "såld" på detta!!! Men nu måste jag vänta tills slutet på denna månad innan jag får den.....

Ytterligare Reafynd idag!!!! Mest till min kära man, så nu är han supernöjd, å Snygg!!!!:-)

Min Skogspromenad idag gick fint, inga myggor där idag.

Sessan har lekt med grannen Elin.

Gustav har lekt med en gamla kompis Alfred, från Öppna Förskolan. Jätteroligt att han & hans mamma Sandra kom förbi!!! Vi bjöd på fika!!

Gräset behövdes klippas, så det har jag gjort nu på kvällen.
Nu kvällsbestyren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar