torsdag 19 juli 2012

Mys, Aktieklubb & Godis

Idag har det varit ännu en bra dag!!

Jag har fått min promenad.
Min Man har haft tio vänner här, som har en Aktieklubb tillsammans, dom gör nog det mest för att göra en trevlig grej tillsammans & träffas!!!
Dom turas om att bjuda hem varann, & jag tycker att det är väldigt roligt när dom är hos oss, för det blir alltid många skratt!! Dom är ett härligt gäng!!!
Vi som emellanåt inte träffar så mycket folk, "passar på" när tillfällen bjuds!!!!

För att killarna även skulle få en stund för sig själva, tog jag Änglarna & åkte & köpte godis!!! Precis när affären stängde för då är det ju inga där, så att Sesssn oxå kan gå in.... Vanligtvis sitter hon alltid kvar i bilen.....
Men så idag var hon i butiken, å det är alltid då underbart att se hur hon njuter av att vara med!!! Hon tittar på allt, å beundrar det på nått sätt!! Hjärtat blir då lyckligt när man tittar på henne!!! Så vi handlade Godis för nästan 200 ur;-D Nice!!! Ibland får man göra såååå!!

Sen gick vi en sväng på torget, inte mycket människor där, så vi passade på!!
Eftersom detta var på kvällen.
Vi har haft en väldigt bra dag, å imorgon blir det Mycket Godis, hihihihiiiiii!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar