tisdag 24 juli 2012

Målar, barnens vänner, å våra vänner

Började dagen med att gå upp 7:00 med LillPrinsen Olof. Vi åt gröt, sen satte vi igång & måla ytterdörrens insida vit. Målar & målar.. Många lager blir det, först grunda å sen vanlig färg..
Hoppas att det blir bra till slut;-)

Väckte resten av La Familia vid 8:30.
Sen kom änglarnas vänner!!
Fika till alla barnen.

Sen kom Martins Arbkompis & hans sambo. Dom fikade lite & åt lättare lunch här, jättemysigt!!!

Nu på kvällen har jag gått min Skogspromenad... Men idag höll jag på att bli uppäten av myggorna... Så det blev endast 5 km idag..
På vägen hem, träffade jag min Goa granne Nilla, som är lite krasslig. Hon gick en långsam promenix, så jag följde med henne runt området här- utan mygg;-D.

Nu har vi ätit kvällsmat, å myser lite tillsammans i soffan!!

En bra & mysig dag, fortfarande lite bearbetning av det läkaren sa igår..
Mycket av tankarna kom i skogen.. Lite funderingar..

Nu kvällsbestyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar