tisdag 10 juli 2012

Mysiga Dag hos min syster med familj

Idag har jag hunnit med mycket. Upp tidigt, köpte målarfärg till huset. Vi ska byta vindskivorna på ena sidan av huset. Så jag köpte grundfärg & vanlig. Hann måla 2 vindskivor, innan det var dax att åka iväg till min systeryster med familj! Vi umgås mycket med dom, de har 2 barn som är jämnåriga med våra, så vi har väldigt mysigt tillsammans! Idag blev det grillning, lek & spel. Vi spelade ApBuzz(vet inte hur det stavas). Jätteroligt!! Vi stannade tills kvällen. Vi trodde att Olof skulle somna i bilen, men det var Sessan som somnade. Nu har vi(Olof & jag) varit ute på nattpromenad, men Inte somna han!!!!! Så nu är jag & pojkarna vakna.. Hhmmm.. Jaja.. Vi har ju sommarlov!

Tack för en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar