onsdag 11 juli 2012

Nästa operation på Östra

Dagen började med min Skogspromenad, sen måla Vindskivor.

Med posten idag kom tid för nästa Bronkoskopi(när Läkaren går ner med olika verktyg i lungorna & tar Biopsier & ser om det är någon aktivitet mm) & även operation för att ta bort ärrvävnader i ena lungan. Vi tog bort ärrvävnader i luftstrupen i maj månad.
Nu gör läkarna två saker vid samma nedsövning.
Sessan sjukdom är sådan att ärren växer... Det är vanligt...
Man vet aldrig om man får bort all ärrvävnad elle endast lite... Men i luftröret fick dom bort mycket.... Som tur var...
Dessvärre har Läkaren fr Östra inte ringt....som jag har väntat på det samtalet..... Men, men... Han ringer väl när han har sett alla Provsvar & sammanträtt med övriga ansvariga läkare.

Idag har jag även tagit dos 3 på TBEvaccinationen. Usch.. Fästningar är inte mysiga djur!

Änglarna har lekt med sina vänner hela dagen.
Jag var med min vän/granne Nilla & tittade på en lokal till hennes företag!

Sen hem & måla lite till på vindskivorna;-)
Så till kvällsmat blev det Kinamat idag-Mumma!!!!

Nu dax för alla kvällsbestyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar