söndag 15 juli 2012

Mysig Dag

Natten var kanske inte den bästa.. Med tanke på att vi sov hos min syster.. Barnen kom i säng sent & vaknade tidigt!! Allt var så spännande!!!
Men dygnet var så mysigt!!!

Jag gick upp med Olof & fixade lite frukost till alla, som en efter en kom upp.
Sen stack jag & syster till ett köpcenter & handlade lite barnkläder på REAN!!

Lunchen åt vi hos dom, sen var det dax att sakta åka hemåt...
Barnen ville inte åka hem ..

Väl hemma tog jag min Skogspromenad, sen behövde tvättkorgen tömmas & man var tillbaka i allt som behövs göras i hemmet. Nu ska maken ut på inlines, å jag ska mysa lite med Änglarna innan det är dax att "nana" lite, är väldigt trött faktiskt!

Tack kära Syster för dom 24 timmarna hos Er!!!! Superduper mysigt!!!!!!
Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar