onsdag 5 september 2012

Efter sjukhuset.. Till PoP & Hästarna!!

Efter en lång dag på sjukhuset, fick jag tänka på nått roligare, handla lite i min favvo affär till mina änglar!!! Det blev lite vantar mm.

Sedan förbi de goa hästarna, Sessan red lite & vi gav dom hö & mockade.

Efter detta, hämta Gustav & hans vän å fritids. Idag sa hans fröken att han lärt sig läsa- vilken Lycka!!!!!

Hem & leka & mysa med barnen. Sessans vän Elin kom oxå & ville leka!!
LYCKA.

Martin åkte en sväng till sitt arbete, så jag satte igång med kvällsmaten. Köttbullar.
När Martin kom hem, fick han göra pannbiffar,å jag gick ut i skogen- min egen tid!!! Underbart idag, eftersom solen sken & det var varmt.

Nu alla kvällsbestyr med våra tre Änglar, sen ska jag unna mej Godis & titta på Dallas!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar