torsdag 6 september 2012

Planterat höstblommor och Hästarna!

Ojoj... Denna dagen har gått fort..

Iväg med Gustav till skolan, han skulle cykla till badhuset med klassen:-)

Jag & dom små änglarna åkte tidigt & köpte lite höstblommor.
Eftersom inga andra var i affären kunde Irma & Olof följa med in!!!!! Spännande!!!!
Väl hemma började vi plantera, då kom min kära mor på besök.
La sen Olof att sova & gick sen en snabb Skogspromenad innan lunchen.

Ett besök på Apoteket.. Är där minst en gång/vecka, så där är man " känd".

Sen åkte min mamma hem, Gustav kom, så bi gjorde oss klara att åka till hästarna!!!
Så underbart det är att åka till dom!! Det var första gången som Gustsv var med, han går ju alltid i skolan när vi är där annars. Men idag hade vi lovat att han skulle få komma. Å vad mysigt vi hade!!!

Just nu är jag trött...
Men det är bara att sätta igång med kvällsmaten, å hoppas på att jag får en kort promenix till innan Maken ska träna med sina vänner ikväll. Så ikväll blir det att lägga de tre själv. Men det ska gå fint.

Imorgon är det Fredag, å det innebär fredaxmys för vår familj som vi älskar & tycker är såååå mysigt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar