onsdag 19 september 2012

Onsdag

Sessans fröken här. Gustav i skolan.

Jag & Olof tog en sväng till Åhléns & köpte två flecejackor till de stora. Sen gick vi in på spännande BR!!! Där sprang han runt, kan jag säga!!!:-). Vi köpte en lastbil i trä, som Olof ska få i 1-års present om en vecka!!!
Helt otroligt att Juvelen redan är 1 år!! Denna tiden har gått alldeles fööör fort...

Väl hemma, kom maken med hämtmat, skönt att slippa laga!!! Han hade även med sig en arb.kompis.
Sen spelade jag & Sessan Djuryatsy, Medans Olof sov.

Gustav kom sen hem med en vän, fick fixa lite mellis till två hungriga killar!

Olof har varit gnällig idag igen pga förkylningen.... Vill bli buren hela tiden..

När Martin kom hem åkte jag & handlade. Det blev en hel del. Bl.a. Blöjor;-).

Sen ut på min Viktiga EgenTid-skogen 5 km blev det idag!!

Nu sitter jag & Juvelen & myser. Smart läggdax, å jag längtar efter ett nytt avsnitt av Dallas!!!!;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar