torsdag 20 september 2012

Torsdag

Mysfrukost med min stora prins!!
Dom små tog lite sovmorgon. Så jag passade på att ta min trogna vän dammsugaren på en "promenix" :-)

Kusin Alice är hos mormor & morfar, så dom kom på visit. Vi åkte till våra hästar!!!:-)
En helt underbar dag, tjejerna red i skogen & på åkern.
Jag & mormor njöt av naturen & promenaden :-).
Kusintjejerna var nöjda, så vi gav dom
Hö & mockande.

Lunchen idag blev enkel, stekt falukorv & makaroner går snabbt att göra när man är hungrig!!:-)

Efter lite fika stack jag iväg & shoppade vinterskor till Sessan. Hittade ett par stövlar till mej oxå, som jag bara var Tvungen att haaaa;-)

Lekplatsen stog på schemat sen, även eftermiddagen var fin & solig.

Till kvällsmaten kom Martin hem från arbetet. Alice åkte hem till mins föräldrar, men har lovat att komma tidigt imorgon:-):-). Hon ville inte åka härifrån idag.

Nu en snabb promenad, sen nattningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar