fredag 7 september 2012

Underbara Fredag!!

Cykeltur med Sessan på fm.
Vi åkte & mötte mormor som alltid cyklar till oss!!

Storhandling på Willys & promenad!!
Jag fick min sköna EgenTid.
Sen hem & klippa gräset. Dammsuga lite.

Sessan har inte fått nån reaktion på behandlingen i onsdags!!! Underbart, att hon slipper det.

Tvättat lite även idag, tvätten kunde även idag hänga ute & torka!!

Sen blev jag inbjuden till min kära vän & granne Nilla. Vi drack te & åt äpple:-). Martin var nu hemma & fixade fredagsmaten-Tacos!!!
MYYYS!!

Istället för soffan & godis, tog vi en mysig kvällspromenad, änglarna Älskar det, så spännande att vara ute på kvällen. Å då är det inga andra barn ute, så vi kan cykla överallt, å leka på Alla lekplatser!!

Underbar familjestund!!!

Nu tittar de stora änglarna på film tillsammans.
Jag är ganska trött, så det blir att plocka lite ur diskmaskinen, sen läggning för min del.

En härlig Fredag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar