söndag 23 september 2012

Söndag

Söndagsfrukost!!!!!

Sessans vän sov över, så vi myste lite extra idag på frukosten!

Har varit på min Skogspromenad. Gick en lång promenad idag. Orken var tillbaka.

Var & handlade lite. Kylskåpet behövde fyllas på.
Samtidigt, gjorde jag en god gärning idag. Jag har gjort min faster Viola glad. Hon blev änka för snart två månader sen...
Hon var & hälsade på min kusin. Så jag åkte dit med lite bakelser som jag vet att hon tycker om. Lycka är när man kan göra någon annan glad!! Viktigt hör i livet!!

På eftermiddagen åkte hela Familjen till hästarna. Martin & Olof tog en sväng i skogen & letade efter Kantareller
Jag & Sofie tog änglarna & hästarna på en mils tur!!! Jättemysigt!

Men det betyder att jag nästan gått två mil idag- Wow!!!

Nu tittar jag på Beck, min favvo,men får tyvärr avbryta snart.. Behöver sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar