söndag 14 juni 2015

Lördag 13juni

Prinsbröllop❤️

Under den gångna veckan har en tjej i 17års ålder försvunnit från sin arbetsplats på ett Café. Detta är endast några mil härifrån & det enda som man har talat om nu... Är denna tjej som är försvunnen... Inatt kom ett pressmeddelande från polisen att hon är hittade avliden... Bragd om livet...

Tre personer är nu anhållna och kallade till förhör... 

Idag tände vi ett ljus för denna tjej & hennes närmast anhöriga... 
Fyy... Så outhärdligt detta är...

Jag har dessutom målat våra fönster invändigt, vita! Har hunnit med några, inte alla... Klippt gräset. Maken har bättrat på färgen som jag målade på garaget & målar en ytterdörr vit på insidan. 

Änglarna har lekt med vänner & jag var även & köpte en liten badpool till dom idag. Lite bad blev det. ❤️


Har även stundtals under dagen tittat lite på tvn som direktsänt vårt prins Carl Philips bröllop. 

Prinsen sover över hos Elliot. Tomt utan honom..❤️ 

Jag & maken hade filmkväll även denna kväll, till min makes förtjusning.❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar