tisdag 16 juni 2015

Tisdag☀️☀️

Idag Blev Det simundervisning❤️

Sessan skuttade glatt upp när jag väckte henne, så glad!!! Hon är så duktig & KLM igår allt från förra året. Idag övades bröstsim & ryggsim. 

Snabbt hem till varma duschen efter simningen. 

Hämtade min mor hos tandläkaren, sedan följde hon med hem till oss❤️Längesedan hon hade ork att bara vara hos oss❤️Så mysigt!!!! 

Jag åkte & tränade!! Underbart att få köra slut på kroppen!! 

Molly kändes piggare idag.. Hon trivs inte med tratten.. Hon ber mej ofta att jag ska ta av den.. Vilket jag då gör.. Men efter en stund får hon ta på sig den igen, eftersom hon gärna vill skicka på tassen...

Tvättar tvätt & låter det torka i solen. Så härligt. 

När min käre make kommer hem idag, överraskar han mej med vackra Rosor❤️!! 
Det är KÄRLEK❤️
TACK!!

Vi lånar en kärra av Pernillas föräldrar & åker & slänger massor med skräp.... 

Fotbollsträning för Prinsen. 

Kvällspromenad med Molly med cykeln. Hon blir sååå överlycklig!!!! Hon springer så fort hon kan!! Vi har ju inte kunnat cykla med henne sedan i söndags & det är ju det hon älskar-att få springa!! 
Det blir endast en kort runda pga klon på tassen... Men när hon kommer hem är Mollan mycket nöjd. 

Nu ska jag läsa i min bok







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar