tisdag 30 juni 2015

Måndag 29 juni

Prinsen är med bästa vännen med familj i Danmark❤️

Göteborg-Fredrikshamn. 
De går upp kl 05:00 på morgonen & åker iväg. Här är några kort som jag fick skickat till oss. En dag som först började med åksjuka & kräkningar, men som sedan blev helt perfekt!!! Ett äventyr❤️❤️
Tusen TACK till dessa underbara vänner som tar ut vår son på ett sådant äventyr❤️❤️Ni är Guld Värda!! 

Här hemma var det simning urtidigt på morgonen som vanligt!! Sessan lärde sig att ta några simtag utan hjälp!! Wow!!! Vi blev så stolta & Sessan oxå!!❤️❤️

Häcken blev klippt, lite ogräs blev plockat. 
Jag kokade mera sylt-mums! 

Ett Tabatapass för mej i skogen. Gött. Molly var med mej. 

Innan prinsen kom hem hann jag lägga en ansiktsmask, en med mycket fukt i, så den sover jag med. 

Lite extra VIT i ansiktet är jag när familjen lämnar av vår Prins här hemma, hihiiii!!! En stund pratar vi för att höra allt som dom gjort. Prinsen har köpt presenter till oss ALLA❤️Han har ett hjärta av Guld!! Han har tänkt på oss såå... 

Ikväll önskade han få sova hos oss, vilket hans absolut fick.❤️Som vi saknat vår Stora/lille Gosse❤️❤️










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar