fredag 26 juni 2015

Onsdag

Simning

Simning på morgonkvisten. Både Juvelen & Prinsen var med & tittade för vi hade städhjälp från 8:00. Kallt var det i bassängen, men även för oss som tittade på. Brrrr.. 

Snabbt iväg till mormor & morfar på frukost med färska frallor mm! Mums!! Glass blev det oxå. Molly var med oss där. Jag fick vila en lång stund, vilket var mycket välbehövligt för mej. Lunch åt vi hos mormor & morfar. Sedan åkte vi hemåt. 

Att komma hem till städat hem är Ljuvligt!! Tyvärr håller den känslan inte så länge när man har tre änglar❤️❤️❤️!Men ändå!!! Man vet att allt är rent & städat & fräscht. 

Lite mellis. 

Sedan dax att laga kvällsmat. Jag känner mej glad & utvilad. Inte så trött som jag varit det senaste... Skönt. Får några provsvar från sjukhuset. De verkar bra. Inväntar ett sista provsvar.. 

På kvällen är jag bjuden på tjejkväll hos Åsa❤️❤️Vi är fem tjejer som har supermysigt!! En tjej berättar om sina svärföräldrar... Å jag känner genast igen mej... Så hemskt att inte bli accepterad för den man är!! Men det är deras Förlust!! 

Kvällen fortsätter, både Juvelen & Prinsen gör besök. De saknar sin mammis❤️
Vi har en tät & nära relation, änglarna & jag & det märks tydligt när jag sk iväg. De saknar mej mycket. 

En bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar