söndag 14 juni 2015

Söndag

Underbara söndag❤️

Lugn förmiddag. Maken åker med Sessan & Juvelen till grannens jobb & hoppar hoppborg!!! ❤️

Prinsen är på fotbollsmatch från tidig morgon. 

Jag målar fönster. 

Mina föräldrar kommer på kaffe. Jag lagar lunch. 

Sedan åker jag med Pernilla som köper en Belgisk jätte(kanin). Vi åker ca 5mil rätt ut på vischan!! Denna kaninen är 12v gammal & redan dubbelt så stor som Tussan. En roadtripp. 

När vi kommer har Molly "lyckats" dra sönder en klo... Den är helt av...
Jag går till Jessica & Micke som är gamla hundägare. Dom tittar ordentligt på tassen... Blir att ringa vetrinären imorgon... Molly fick en tratt av Micke & koksalt!! Ikväll blir det att tvätta & hålla rent... 

Kvällsmat blir grillning hos grannarna där nu hoppborgen är uppställd en timme!!! Wow! Änglarna har riktigt roligt!!! 

Bra dag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar