fredag 26 juni 2015

Torsdag

En av de bästa dagarna.❤️❤️

Morgonen börjar med egentid med Sessan❤️Vi plockar fläder & myser. 

Sedan åker vi & plockar jordgubbar. Sessan säger att hon är i paradiset. Vi äter, plockar & småpratar❤️❤️

Hem, gör Fläder & Jorgubbssaft!! Mums. Rensar & fryser in en del. ❤️

Lunch. Solning=njutning. 

Jag får paket från Skincity. En ögonskugga från Bare Minerals & Clarins sensitive dagcreme. Rolig överraskning! ❤️

Sjukhuset ringer & berättar att Sessans antikroppar mot Mässling är väldigt bra! Alltså, hon har fortfarande trots alla cellgifter & mediciner gott skydd kvar. 
Nu kommer läkarna fortsätta att kontinuerligt kontrollera detta, men så goda nyheter!!!!❤️❤️

Jag gör en jordgubbspaj & bjuder in Elton & Jessica, Pernilla & Marcus mfl. Vi sitter ute & njuter. Jättemysigt & gott!! 

Sedan åker jag, Prinsen & Juvelen till Stadsträdgården för att titta på Jecko & Jessi. Det är Juvelens idoler. Han tittar alltid på dom på tv & iPad. 
Juvelen blir så Lycklig!!! Han ver om att få autografen på sin keps!!! Vilken lycka att se sina änglar Lyckliga!!!! 

Drottning Sivlia-Östra sjukhuset ringer. Vi har fått en tid för Brinkoskopi i höst❤️De ska då även göra många tester & prover. 

Denna underbara dag!!!❤️
Förmiddagen ljuvlig med Sessan!! 
Eftermiddagen underbar med sönerna!!
Kvällspromenad med Molly!!! 
Pussar på min älskade make! 

Nu somnar jag gott!!! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar