fredag 4 december 2015

Fredag- heeelg

Apoteket & handling

STORM har det varit idag.

Det räcker med dessa få saker för att jag ska bli helt slut.... Så tråkigt stt vara #Utmattad....

Jag bara måste sova/vila hela tiden...
Eftersom vad jag har förstått nu(alldeles för sent).. Insett att jag inte tillräckligt har lyssnat in min kropps signaler....

Får jag nu "stå mitt kast"..

Ångest & huvudvärk....

Hämtade Prinsen från skolan,eftersom det blåste så, överraskade jag & kom & hämtade honom & Elliot.

En lugndag/kväll.
Tacos och vår familjs fredaxsång!!

Mys, min make var med jobbet på Julbord, så jag & änglarna myste.... De åt upp allt godis, sedan gick dom& byggde med Lego... Så jag satt och tittade på tv själv...

VILA!!!

Min vän Åsa ringde. Lite allmänt prat.

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar