måndag 28 december 2015

Måndag 28 dec

Spa!!!!

Efter en dålig nattsömn... Är jag faktiskt inte trött... Förmodligen blev jag tillräckligt avslappnad av massagen och spa'andet, så jag inte behövde så mycket sömn...

Pga att jag aldrig förut sovit utan mina barn... Var detta en konstig upplevelse...
Sessan ringde på morgonen. .. Hon hade varit ledsen när hon skulle sova.... Å saknade mammis mycket....
En svår känsla... Samtidigt som det är Otroligt nyttigt för min make att ta hand om änglarna på egen hand...

Hotell frukost!! Mycket av Allt och väldigt gott... Tyvärr är jag ingen frukostmänniska.. Men pillade i mej lite... Iväg till spa-avdelningen igen❤❤
Massage, varma, kalla källor! Bastu med kallt vatten med stenar i för fötterna
Låg i ett kar med varma lavastenar,  häftigt!! Irbastu..Gjorde fotbad minst två gånger.

Spa-lunch, ljuvlig mat!!!! Stort sallads utbud. Dagens soppa, vegetariskt,och dagens lunch. Fruktbord och dessertbord!! Allt smakade fantastiskt!!

#Artgardenspa, All mat var ljuvlig där! Även spaavdelningen var toppen! Stort utbud!❤Talade med några som var där för 4:e gången!

Irbastu är bra för immunförsvaret, du blir av med alla gifter såsom alkohol, toxider, tobak, du svettas 3gånger så mkt... 20 min därinne gör du av med 600 kalorier.

Va även i lavabastu, som är bra för sinne och själ.. Avstressande.

Isbastu, där man tog snö/is och smörjade in sig med. Annorlunda känsla.

Isvak mellan varven gjorde att allt var underbart!

Vi avslutade med ljusterapi. Ett rum som var otroligt ljus/vitt. Ett särskilt ljus som gjorde att man piggnade till. Detta ljuset behövs nu under dessa mörka månader.

För mej som trebarns mamma, var detta hotellet helt ljuvligt. Inga barn fanns här och överallt var det tyst... Helt tyst...  Ovanlig känsla, men oj, va nyttigt och skönt....

Påväg hem... Med ny energi och förhoppningsvis piggare och mjukare i kroppen.

Vi kom först till min systers hem, där min familj sovit över.

Åååååå, va skönt det var att träffa och få pussa och krama om ALLA!!!! Vilket välkomnande jag fick❤!!!! Jag älskar mina änglar, min make och varan Molly❤❤

Som jag saknat alla när jag väl tillät den känslan❤

Borta bra, men med min familj är det Bäst!!

Med min familj runt om mej mår jag Bäst❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar