torsdag 17 december 2015

Torsdag

Fika med Tina

Prinsen & Juvelen har nu tagit jullov.
De blev hemma med mammis idag💜.

Min vän Tina kom på fika. Hon hade med sig en present(försenad födelsedagspresent) ett jättefint armband & Amaryllis! Jag blev så glad💜!
Som vanligt med Tina, så "sprang" tiden bara Iväg, och det blev dax att ta tag i vardagen.

Ringde några samtal till  Sessans skola & rektor... Tyvärr inte ett så bra samtal....
Det är väldigt påfrestande när man måste vara tydlig för Sessans skull när Rektorer inte förstår... Hemskt för mej som förälder ... För man är så skör & orkar inte stå emot & kämpa.... Blev ledsen istället...

Tyvärr tar det mycket energi att vara social...även om det börjar bli bättre...
Även samtalen med skolan tog enormt mycket energi...
Men jag fick sova 3timmar efter besöket & samtalen....

Min käre make kom hem.

På eftermiddagen fick jag lite manikyr. Underbart att bli ompysslad💜.

Eftersom det regnat rikligt hela dagen har Molly inte velat gå ut... Så vi tog en kvällspromenad runt området💜.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar