onsdag 23 december 2015

Tisdag 22 december

Skönt med lov...

Och att Alla i familjen är lediga.

Idag har det hänt mycket!!
Jag har handlat på Willys.

Bakat ännu en cheesecake, det går åt mycket av den för den är Riktigt omtyckt!! Kul!!

Vår gamle granne Morgan kom och lämnade en julblomma! Han är en underbart snäll person❤. Martin har hjälpt honom lite med hans TV mm sedan han blev änkeman..

Fixat ännu en sats med julköttbullar.
Min systers barn kom på visit medans hon shoppade i stan.

Kokat & grilljerat julskinkan.

Kokat tomtegröt.

Cykeltur med Molly i regnet.

Änglarna har målat och tecknat. Prinsen börjar bli riktigt duktig!!

Är så STOLT över min Prins som tycker mycket om att läsa... Jag har sedan några år tillbaks lyckats hitta böcker som tilltalar honom... Han har insett vad böcker är spännande...
Jag själv är en bokmal och köper Gärna böcker till min son...
Att läsa ger så mycket, stavning, fantasi, lugn, avkoppling mm...❤

Även Sessan är intresserad... Men då är det hästböcker som gäller... Hon läser ibland..❤

Juvelen tycker att han är stor nu❤.

Otroligt vad snabbt tiden går... Mina änglar är stora❤.

#Carpe momento

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar