lördag 19 december 2015

Fredag

Möte med försäkringskassan...

Skolavslutning för Sessan med endast hennes klass(så hon kunde medverka).
Pga att hennes lärare Carina ska sluta. Det var hennes sista dag idag...så istället för glädje inför jullovet, va Sessan ledsen...
Carina har dragit ett stort lass för oss föräldrar... Med vår Sessa...Hon är enastående...

Jag har haft möte med en handläggare på försäkringskassan i 2 1/2 timme... Ang att vi söker vård bidrag... De ställde frågor och jag fick berätta om vår vardag... Så hemskt att inse hur Underligt & annorlunda vårt liv är....
Vi tänker ju inte på det längre... Vilken pressad situation/familjeliv vi lever...

Nu finns det på papper oxå...*snyft*...

Att vi får Vb var det ingen tvekan om sa handläggaren... Men de kan inte svara på i vilken utsträckning/nivå vi hamnar... Det finns 4nivåer... 1/4, 2/4, 3/4 eller 4/4...

Mina föräldrar tog hand om änglarna under mötet...💜

Mellis blev Blåbärskräm.

Tog med mej Prinsen när jag åkte till Willys & handlade. Mysigt att få en stund tillsammans💜.

En trött familj efter Tacoskvällsmaten, tittade på 2015år hjältar. Sedan åkte jag & hämtade Julia(vår granne) som varit ute på galej med sina vänner.

Nu dax att sova.

En känslosam dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar