fredag 15 januari 2016

Fredag

Äntligen helg!!

-15 grader...brrr...kallt..

Vår bil startar inte Igen....

Som tur ÄR, har vi väldigt snälla grannar❤.
Jag får låna Pernillas bil.

Jag åker & lämnar Juvelen hos mina föräldrar & åker på manikyr. Så skönt att få bli ompysslad..

Min mor åker sedan med oss hem. Lunch till Juvelen. Glömde dessvärre avmej själv, då jag fick ringa tillbilverkstan ang köp av nytt bilbatteri mm. Fick låna batteriladdare. Ville inte stå ute i -15grader och byta batteri...

Fixade med tvätten och fikade en semla.

Eldade i braskaminen hela dagen.

Så, äntligen fick jag igång vår bil... Den "kom igång"..

På verkstan väntade jag på bilen, fick veta att vårt batteri var helt slut..Skönt att veta att det funkar NU❤.

Handlade lite tacos och Tulpaner till mej och till Pernilla som Tack för hjälpen med deras bil imorses. Skönt att ha bra & snälla grannar❤

Tulpanens dag idag, så det kunde inte passa bättre!!

Efter kvällsmaten önskade Prinsen och Sessan att hela familjen skulle åka på isbanan på pulkabacken. Så, det blev det! Alla inklusive Molly åkte och tjoa i backen!
Många underbara skratt och bus!!! Med mycket varma kläder blev vi varma. Ingen frös som tur var.❤Familjemys har blivit än viktigare i vår familj sedan Sessan blev sjuk... Vi njuter nu på ett helt annat sätt.
Vi vill alltid vara tillsammans...
Inte ens vovven får saknas❤.

Vi i vår familj är Bäst❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar