tisdag 19 januari 2016

Tisdag

En dag med Sessan & Juvelen

Lugn morgon.

Sessan är hemma från skolan pga att skolan ska åka skridskor på Arenan(allmänhetens åkning) så då kan inte Sessan va med pga infektionsrisk....

Så vi åker till stallet istället❤Vi myser med vår häst❤.

Juvelen blir hemma med mormor för et barn hade magåkomma på hans avd.

Vi kan inte riskera något..

Åkte sedan för att köpa presenter. Sessan är bjuden på kalas på fredag❤.

Köpte även en semletårta❤.

En blixvisit hos min vän Anna,där vi tog en kopp kaffe och hemgjorda godsaker❤.

Hem, hämta Juvelen. Mormor åkte hem. Morfar har blivit förkyld och måste hålla sig ifrån oss..

Jag & Juvelen mötte upp maken som ville handla lite reafynd, bla ett par jeans.

Jag är Otroligt trött.... Lite lätt huvudvärk... Så nu är jag nerbäddad i sängen och ska sova. Önskar att jag slipper migrän imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar