söndag 17 januari 2016

Lördag 16 januari

Njuter av en dag med familjen

Mina vackra tulpaner. Ett var tecken❤.
Frukost med mina änglar i lugn och ro.. Det är så skönt att slippa stressen..❤

Tar en löptur på 5km på löpbandet. Sedan några km powerwalk. Skönt efteråt!!

Jag & Sessan åker till stallet efter lunchen. En kort ridtur i det kalla vädret.
Sessan är slemmig och inhaleras efter vistelsen.❤

Jag fixar pizzadeg.

Går ut en skogspromenad med Molly i -12 grader.

Prinsen tecknar av mej så fint. Han har börjat intressera sig för målning & teckning & blivit riktigt duktig!!!!! Jag är stolt mamma!! ❤

Grannarna Nilla & Marcus kommer på visit och vi bjuder på kex & ost.
Mysigt och roligt, för vi har inte träffats på flera veckor... Trots att vi bor så nära.....

Nu godnatt med änglarna❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar