torsdag 21 januari 2016

Torsdag

Storhandla, frissan och promenad

Alla änglarna kunde gå till förskola/skola.
Det är underbart när vi kan vara som en "normal familj".

Jag åkte och storhandlade i mataffären. Jag förvånas alltid över hur mycket och hur ofta jag måste handla. Tycker ibland bara att jag bär hem & bär hem... Hur kan all denna maten ta slut så fort...

Tog sedan en långpromenad med Molly i solsken! Trots kylan var det en underbar promenad!❤ Underbart med hund!

Vila/sov.

Mina föräldrar överraskade mej genom att komma hem under tiden jag sov & gjorde världens godaste stek!!! Ljuvligt!!

När jag vaknade för att hämta Juvelen var både Sessan och Prinsen hemma. Prinsen ville gärna hämta sin bror❤.

Så jag njöt av lukten som spred sig i huset!!! Min mamma är enormt duktig på matlagning. Så vi i familjen har alltid varit bortskämda med ljuvlig mat varje dag!!

Efter maten var det dax att åka till frisören med Prinsen. För första gången bestämde han själv hur han ville ha sin frisyr❤Liten börjar bli stor❤❤.

Väl hemma gjorde jag hemmagjorda semlor. Gott med lite kaffe & semla efter den utsökta maten!!

Lite fix med tvätten.

En skogspromenad med maken och Molly.

Smörgås blev det till kvällsmat eftersom mellisen blev så rejäl.

Alltid mysigt att få krypa ner i sin säng när mina änglar har smygit sig in❤❤❤.
Även Prinsen sover hos oss.

Älskar mina änglar över Allt annat❤
Dom är det bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar