måndag 25 januari 2016

Måndag

Sessan blir hemma idag..

Sessan får hålla sig hemma från skolan..pga att en klasskompis syskon har magsjuka.. Klasskompis en har skolplikt och är i skolan. Eftersom vi inte riskerar något, så blir det såhär..

Även Juvelen är hemma.
Jag och Sessan gör skoluppgifter direkt på morgonen.

Sedan är hon "ledig".

Mormor & morfar kommer, så jag åker och tränar styrketräning... Något som jag gjorde senast i nov...direkt efter det blev jag liggandes i flera dagar..... Min utmattning...

Därför har jag bara gått promenader det senaste ..
Hoppas nu att jag skall klara mej denna gången, för jag vet att träning är bra för ångest och utmattning... Man lär sig med åren...

Efter ljuvlig lunch som mormor återigen har lagat, så vilar/sover jag en stund.

Sen åker jag med Prinsen på utv.samtal. Vi möter upp maken på skolan.
Han är så duktig vår Prins❤❤❤
Bara lovord! Han är duktig i alla ämnen,är delaktig på alla lektioner och räcker upp handen mm. Vi blir jättestolta!!❤❤

Den jobbiga klasskompisen får nu mera resurser både på raster och lektioner, så nu ska Prinsen få vara ifred...

Går en skogspromenad med Molly.. Lite halkigt är det på vissa ställen där snön smällt bort. Idag har det varit 4+ grader, väldigt stor skillnad på idag och för två veckor sedan då det var -14grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar