torsdag 7 januari 2016

Torsdag 7 januari

Kall morgon...

Utsövd!! Sov 11 timmar inatt... Utmattning är en osynlig diagnos...
Den syns inte utanpå...men den känns av hela tiden...

Bilen startade inte när jag skulle åka till apoteket,så grannarna kom & hjälpte till med startkablar! Tur att snälla grannar finns❤.

Åkte till apoteket & handlade veckans dos med mediciner..

Ringde rektor ang olika saker med Sessan...
Ringde barn försäkringen ang lite ärenden.

Var hos läkaren och fick fortsatt sjukskrivning...

Mormor köpte Semlor och bjöd på hos oss. Underbart gott!

Prinsen & Sessan åkte skridskor på en uppspolad is här, nära vår gata. Trots -10 grader, så åkte dom i en timme. Det var nog pga kylan som dom kunde vara själva på isen. Roligt hade de.
Juvelen var med mej och lagade mat.

Sen gick jag en promenad med Molly.

Maken arbetade länge idag, så när jag körde hem min mor, så hämtade jag maken.

Enkel kvällsmat.

Sedan skogspromenad med Molly, grannen Nilla och hennes tre hundar. Två var hon hundvakt åt. En mysig promenad.

Sessan har känt av huvudvärk hela dagen idag, men det brukar ju bli så två dagar efter behandling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar